Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Biotin ve Vitamin Testi

Vitaminler forumunda bulunan Biotin ve Vitamin Testi konusundasınız. Arkadaşlar biotin kullanmayı düşünüyorum ancak bu tek başına faydalı olurmu.Tahlil de yaptırmıştım herhangi bir vitamin eksikliği çıkmamıştı.Minoxil kullanamıyorum alerji yapıyor.Proscar'da kullanmaya çekiniyorum.Tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum....

Bu konu 1259 kez görüntülendi ve 10 yorum aldı ...

  1. #1
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Biotin ve Vitamin Testi

    Arkadaşlar biotin kullanmayı düşünüyorum ancak bu tek başına faydalı olurmu.Tahlil de yaptırmıştım herhangi bir vitamin eksikliği çıkmamıştı.Minoxil kullanamıyorum alerji yapıyor.Proscar'da kullanmaya çekiniyorum.Tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.


    Tags: biotin, testi, vitamin
    predatör çevrimdışı

  2. #2
    cetin__27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    1.161
    Tecrübe Puanı
    19

    Standart

    ben biotin kullanıyorum yaklaşık 3 yıldır,saçlarda kalınlaştırma yapıp dolgun gösteriyor,ama solgar mı gnc mi onu bilemeyeceğim,ben matriks diye bi vitamin de kullanmıştım o da güzeldi,ama sen medobiocomplex e al ,bak o güzel...yanına bişey kullanmana gerek yok

    cetin__27 çevrimdışı

  3. #3
    pakito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    Apr 2012
    Mesajlar
    1.301
    Tecrübe Puanı
    20

    Standart

    biotin denilen mevzuda vitamin zaten B vitaminin suda çözünenidir biotin..saç ve cilt, tırnak için faydalıdır..

    pakito çevrimdışı

  4. #4
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    cetin kardeşim medobiocomplex i neden bıraktın, biotin daha mı iyi sonuç verdi?

    predatör çevrimdışı

  5. #5
    cetin__27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    1.161
    Tecrübe Puanı
    19

    Standart

    evet medobiocomplex daha iyi idi kardeşim,denemeni tavsiye ederim,ama ben şu sıralar shen min men tablet kullanıyorum

    Alıntı predatör Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cetin kardeşim medobiocomplex i neden bıraktın, biotin daha mı iyi sonuç verdi?

    cetin__27 çevrimdışı

  6. #6
    cetin__27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    1.161
    Tecrübe Puanı
    19

    Standart

    şimd diceksin shen min men e neden geçtin,medobio veya herhangi bir vitamin bence belli bir süre sonra etk kaybediyo,ara vermek veya daha kaliteli bir vitamine geçmek mantıklı geliyor ....

    cetin__27 çevrimdışı

  7. #7
    Umut37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    479
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart

    Çetin hocam shen min men dht önlemede etkilimi sence ?

    Umut37 çevrimdışı

  8. #8
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    peki yan etkisi varmıdır bu vitaminlerin,ekşi sözlükte bir arkadaş fda onayı olmadığın söylemiş shen min'in doğrumudur?

    predatör çevrimdışı

  9. #9
    Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    464
    Tecrübe Puanı
    12

    Standart

    shenminin yanetki yaptığını duymadım ama yinede belli olmaz

    fantastik78 çevrimdışı

  10. #10
    cetin__27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    1.161
    Tecrübe Puanı
    19

    Standart

    vitaminin içindeki reçetede dht de etkili diye yazıyordu ama tam hatırlamıyorum

    Alıntı Umut37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çetin hocam shen min men dht önlemede etkilimi sence ?

    cetin__27 çevrimdışı

Sayfa 1/2 12 SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Bu sitede yer alan bilgi ve yorum tavsiyeleri, edindiğiniz bilgiler ve aldığınız cevaplar teşhis veya tedavi niteliği taşımaz, mutlaka bir doktora muayene olmanız önerilir. Sitede edinilen bilgilerin yanlış anlaşılması veya uygulanması durumunda doğacak olan mağduriyetten site yönetimi ve içerik hazırlayıcılar mesul değildir. Siteyi ziyaret eden tüm üyeler bu hususları kabul etmiş sayılır.
sac dokulmesi