Üye Girişi
Pencereyi kapat
10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Benexol B12 Kullanan varmı ?

Şu anda Benexol B12 Kullanan varmı ? konusunu okumaktasınız.Konu içeriği kısaca b12, benexol, benexolb12, etkileri, kullanan, varmı, yan, yorumlar Merhabalar arkadaşlar şikayetim unutkanlık ve yorgunluk günlük hayatta bazen kollarımı kaldıramıyorum. okulda öğrendiğim bilgileri 2 saat sonra unutuyorum. Okuldaki Hocalarla konuştum bana BENEXOL B12 önerdiler. Sordum bazı arkadaşlarda kullanıyormuş unutkanlık için Günde 2 tane alıyorlarmış sağlıklımı !! Kullanan arkadaşlar varmı bunun için doktorada gidecem Unutkanlık ve Vücut Direncini arttıran Bir ilaç varmı bildiğiniz doktora söylerim.. Belki o ilacı yazar...?

Bu konu 3864 kez görüntülendi ve 9 yorum aldı ...

  1. #1
    karbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Junior Member
    Üyelik tarihi
    06-07-2011
    Mesajlar
    42
    Tecrübe Puanı
    9

    Question Benexol B12 Kullanan varmı ?

    Merhabalar arkadaşlar şikayetim unutkanlık ve yorgunluk günlük hayatta bazen kollarımı kaldıramıyorum. okulda öğrendiğim bilgileri 2 saat sonra unutuyorum. Okuldaki Hocalarla konuştum bana BENEXOL B12 önerdiler. Sordum bazı arkadaşlarda kullanıyormuş unutkanlık için Günde 2 tane alıyorlarmış sağlıklımı !!

    Kullanan arkadaşlar varmı bunun için doktorada gidecem

    Unutkanlık ve Vücut Direncini arttıran Bir ilaç varmı bildiğiniz doktora söylerim.. Belki o ilacı yazar...?

    karbeyaz çevrimdışı

  2. #2
    ALCAPONE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    19-07-2011
    Mesajlar
    289
    Tecrübe Puanı
    11

    Standart

    b12 vitamini unutkanlık için kullanılıyor kullan bence
    ALCAPONE çevrimdışı

  3. #3
    XanTos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    22-07-2011
    Mesajlar
    299
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    unutkanlık sade b12 vitamini almayla geçmez hergün kitap okuman ve ezber yapman gerekir artı sabahları iyi beslenmekte şarttır bence
    XanTos çevrimdışı

  4. #4
    Elifnaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    25-03-2012
    Mesajlar
    434
    Tecrübe Puanı
    12

    Standart Cevap: Benexol B12 Kullanan varmı ?

    benexol B 12 kullanan var mı ?
    Elifnaz çevrimdışı

  5. #5
    Hemşir_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    13-08-2012
    Mesajlar
    288
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: Benexol B12 Kullanan varmı ?

    Benexol B12 vitamini eksikliğinde kullanılıyor. Fakat bi tahlil test yaptırmadan boşuna kullanma karaciğerine yazık derim.Ben kullandım iğnesini de vurundum bi ara gerçekten insan kendini zinde hissediyor eski durumuna göre.Tabiki birazda psikolojik olabilir bu durum.
    Hemşir_E çevrimdışı

  6. #6
    boyner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    28-03-2013
    Mesajlar
    252
    Tecrübe Puanı
    9

    Standart Cevap: Benexol B12 Kullanan varmı ?

    Hemşir_E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benexol B12 vitamini eksikliğinde kullanılıyor. Fakat bi tahlil test yaptırmadan boşuna kullanma karaciğerine yazık derim.Ben kullandım iğnesini de vurundum bi ara gerçekten insan kendini zinde hissediyor eski durumuna göre.Tabiki birazda psikolojik olabilir bu durum.
    Benexol B12 vitamini vitamin eksikliğinde saç dökülmesi sorunlarında kullanan çok ek takviye olarak beslenme olarak ya peki siz iğne vurdurdum dediniz nasıl yani ?
    boyner çevrimdışı

  7. #7
    Hemşir_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    13-08-2012
    Mesajlar
    288
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: Benexol B12 Kullanan varmı ?

    Nasıl nasıl yani ? Dodex Ampul verdi doktor onu vurundum. B12 baya bi düşüktü 2 aylık bi tedaviyle normal seviyeye döndü. Beslenmeye de dikkat ediyorum artık. saç dökülmesi ile ilgisi var zaten b12 vitamininin
    Hemşir_E çevrimdışı

  8. #8
    slymndgn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Member
    Üyelik tarihi
    30-07-2013
    Mesajlar
    60
    Tecrübe Puanı
    7

    Standart Cevap: Benexol B12 Kullanan varmı ?

    ben kullanıyordum. Salak gibi bıraktım. Saçlarımda seyreklikler oluştu. Bugün doktora gittim tahlil istedi muhtemelen b12ye devam edeceğim.
    slymndgn çevrimdışı

  9. #9
    BobbyZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Junior Member
    Üyelik tarihi
    31-07-2014
    Mesajlar
    9
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Saçım dökülüyor diye doktora gittim kan tahlilinde b12 düşük çıktı 1.5 aya kadar kullandım bana iyi geldi.

    Ne uyku yapıyor nede iştah açdırıyor nede kilo aldırıyor bilmiyorum sıkıntı bendemi acaba
    BobbyZ çevrimdışı

  10. #10
    piranha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Senior Member
    Üyelik tarihi
    10-07-2013
    Mesajlar
    213
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    BobbyZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saçım dökülüyor diye doktora gittim kan tahlilinde b12 düşük çıktı 1.5 aya kadar kullandım bana iyi geldi.

    Ne uyku yapıyor nede iştah açdırıyor nede kilo aldırıyor bilmiyorum sıkıntı bendemi acaba
    ben de saç dökülmem ilk başladıgında sağlık ocagına gitmiştim doktor vermişti faydasını da görmüştüm kilo da aldırmaz aksine yağ yakımını arttırır hızlı kilo verdirir ama bu iştah açacagından kilo alabilirsiniz uykuyla ilgili bir sıkıntı arz ettiğini sanmıyorum şahsen şu sıra da geri başladım günde bir tablet yuvarlıyorum
    piranha çevrimdışı

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

GÜNÜN SÖZÜ

Bu sitede yer alan bilgi ve yorum tavsiyeleri, edindiğiniz bilgiler ve aldığınız cevaplar teşhis veya tedavi niteliği taşımaz, mutlaka bir doktora muayene olmanız önerilir. Sitede edinilen bilgilerin yanlış anlaşılması veya uygulanması durumunda doğacak olan mağduriyetten site yönetimi ve içerik hazırlayıcılar mesul değildir. Siteyi ziyaret eden tüm üyeler bu hususları kabul etmiş sayılır